Dalszöveg a hajtás után.

Yes I understand that every life must end, aw huh...
As we sit alone, I know someday we must go, aw huh...
I'm a lucky man to count on both hands
The ones I love...

Some folks just have one
Others they got none, aw huh...

Stay with me
Let's just breathe

Practiced are my sins
Never gonna let me win, aw huh...
Under everything, just another human being, aw huh...
Yea, I don't wanna hurt, there's so much in this world
To make me bleed

Stay with me
You're all I see

Did I say that I need you?
Did I say that I want you?
Oh, if I didn't I'm a fool you see
No one knows this more than me
As I come clean

I wonder everyday
As I look upon your face, aw huh...
Everything you gave
And nothing you would take, aw huh...
Nothing you would take
Everything you gave

Did I say that I need you?
Did I say that I want you?
Oh, if I didn't I'm a fool you see
No one knows this more than me
As I come clean

Nothing you would take
Everything you gave
Hold me 'till I die
Meet you on the other side

*****

Igen, értem, hogy minden életnek be kell fejeződnie
Ahogy itt ülünk, tudom, hogy egy nap mennünk kell.
Szerencsés vagyok, hogy két kezemen meg tudom számolni
Azokat, akiket szeretek.

Van, aki csak az egyiken...
Van, aki az egyiken sem.

Maradj velem!
Csak lélegezz!

A bűneiben gyakorlott vagyok
Sosem hagynak nyerni engem
De mindamellett, én is csak egy ember vagyok
Igen, nem akarok sérülni, olyan sok minden van ebben a világban
Amitől vérezhetek.

Maradj velem
Te vagy minden amit látok

Mondtam, hogy szükségem van rád?
Mondtam, hogy kellesz nekem?
Oh, ha nem, akkor hülye vagyok, látod
Senki nem tudja ezt jobban nálam
Ahogy tisztán jövök

Minden nap azon gondolkodom
Amikor az arcodba nézek
Hogy mennyi mindent adtál
És semmit nem kaptál
Semmit nem kaptál
És mindent adtál.

Mondtam, hogy szükségem van rád?
Mondtam, hogy kellesz nekem?
Oh, ha nem, akkor hülye vagyok, látod
Senki nem tudja ezt jobban nálam
Ahogy tisztán jövök

Semmit nem kaptál
És mindent adtál
Tarts a karjaidban, amíg meg nem halok
Találkozzunk a másik oldalon.

Szerző: anna_over_the_moon  2013.06.20. 20:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivembendobog.blog.hu/api/trackback/id/tr55366750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása