...

Megkérdezték, hány gramm volt. Magyarázkodni kezdtem, hogy Magyarországon másképpen állnak a dolgokhoz, de attól még bűntudat megmaradt. Hát telefonáltam, aztán megint és megint. Egymást követték a mellékek és a keresett személyek. Aztán célba értem és megláttam a nagy semmit. Lassan 9 hónapja, hogy megszületett és azóta a pécsi patológia raktárának egyik polcán, egy formalinos üvegben várja, hogy végre foglalkozzanak vele. "Minta" - így nevezte a doktornő... Mi Szabolcsnak hívjuk.

180gr

19cm

... és ha van rá mód, nem hagyjuk ott nekik!

...

...

Elegem van azokból, akik olyan dolgokba okoskodnak bele, amiről elképzelésük sincs! "Nem szabad arra gondolni, mi volt. Pozitívan kell hozzáállni! Megesik az ilyesmi. Istennek biztosan szándéka volt ezzel."... Hát nekem is van szándékom: Legközelebb nem végighallgatni ezeket az ostobákat. ...és legközelebb hallgatni a velünk történtekről, mert úgy tűnik, nem tudom jól felmérni, ki érdemes rá, hogy elmondjam.

...

...

Ezúttal sincs szerencsém. Úgy tűnik, a testem képtelen problémamentes terhességet produkálni. A dokik azt mondták, a babával minden rendben, de akkor honnan jön? Ráadásul tegnap óta erősebb.

Félek és féltem.

...

(2013. január 18.)

Szerző: bognart  2013.08.12. 07:00 Szólj hozzá!

Címkék: terhesség egészségügy mások véleménye vígaszbaba

A bejegyzés trackback címe:

https://szivembendobog.blog.hu/api/trackback/id/tr905422808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása