- Anyaaaaaa! Felébredtem. Kérem a kakaóm!
- Anya, segíts megtörölni!
- Nem a nadrágot! A piros szoknyát akarom! Nem kell csat!
- Fúj, az uborkát nem szeretem! Vágd le anya a kenyér héját!
- Anya, nincs meg a kesztyűm! Bekötöd a cipőmet? Utálom ezt a sálat.

- Mikor esik már a hó?
- Pillangó lesz a jelem az oviban.
- Anya, miért járnak a gyerekek óvodába? Addig az anyukák hova mennek?
- A maci is ovis lesz. Neki is pillangó a jele.
- Anya, ugye te is jössz az oviba? Anya, ne menj el! Anyaaaaaa!

- Igen, jó volt az oviban. Csak a borsófőzelék nem tetszett. Nem ettem meg.
- A Kitti azt mondta, hogy hülye vagyok. Nem engedte, hogy a babakonyhában játsszak. De azért én meghívom a Kittit is a szülinapomra.

- Anya, pisilni kell!
- Apa, mi az a kelkáposzta? Mondta az óvónéni, hogy holnap az lesz az ebéd.

- Apa, építsd meg nekem a vasútállomást! Apa, gyere játszani!
- Anyaaaaa! A Morzsika megrágta a pónim fejét!
- Anyaaaaa! Sári nem adja oda a füzetét! 
- Én mikor leszek iskolás? Én is iskolába akarok járni!

- De gyönyörű torta! Nézd Sári, Énkicsipónis, pont ahogy kértem! Kívánok valamit! Anya, ugye nem baj, ha nem árulom el, mit kívántam?
- Jééé, egy gyönyörű legó lovas farm! Pont ilyet akartam!
- Anya, játszunk!

- Nem, még nem akarok fürdeni menni!
- Anya, a lovacskák is jöhetnek a kádba? És a Morzsika?
- Nem, még nem hűlt ki a víz!
- Anya, ugye mesélsz valamit! Bogyó és Babócát, légyszi!
- Anya, aludhatok ma veled?
- Fogd a kezem, amíg elalszom!
- Anya, mindenkinek van születésnapja? 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Eszter ma 3 éves.

Egy párhuzamos univerzumban.

20150104_180213.jpg

Szerző: anna_over_the_moon  2015.01.05. 08:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivembendobog.blog.hu/api/trackback/id/tr887040685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása