Részlet "A másik nő" (The other woman - Love and other impossible pursuits) c. filmből.

William: Isabelt angyalnak rajzoltam. Bár nem igazán hiszek bennük, de azt gondoltam, ettől majd jobban érzed magad.
Emiliy: Így is volt. Köszönöm.
W: Szerinted mi történt Isabellel, amikor meghalt?
E: Nem tudom. Azt hiszem, egyszerűen megszűnt létezni. Azt hiszem, bármi is tette őt különlegessé, eltűnt vele együtt. 
W: Nem. Foglalkozunk a vallásokkal a suliban, és a buddhisták hisznek a reinkarnációban. Az azt jelenti, hogy ha valaki meghal, valaki másként tér vissza. És egy nap láthatod azt, aki meghalt, és magadban azt gondolod, hogy "Hé, nagyon kedvelem őt!". De nem tudod, miért.
E: Én ebben nem igazán hiszek.
W: Én igen. Buddhista leszek. És valószínűleg sokáig fogok élni. Úgyhogy lehet, hogy összefutok Isabellel. Úgyhogy mindig nyitva lesz a szemem. Akarod, hogy szóljak, ha megtaláltam?
E: Nagyon szeretném!

Szerző: anna_over_the_moon  2013.07.17. 11:00 Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://szivembendobog.blog.hu/api/trackback/id/tr105392631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása