Virág Lili kisfia, Norbi szeptember 28-n lett volna 15 éves. A következő versek évről évre mind a szülinapján íródtak. 

Virág Lili: tizenkettő

ma varjak károgtak
valahol
az ablakon túl
még takarta őket az ősz
de az elmúlás szele
befújta magát mélybarna
lelkembe

éppen ma
amikor
tizenkét évet álmodtam rólad

aznap nem sírtak varjak
csak én
ahogy félős-fájdalmasan
téged vártalak

mondd, most merre vagy?

****

Virág Lili: ajándék helyett

ma este újra megidézlek
bár tudom
az égben nincsenek angyalok
szárnyad megfagyott a térben
bársonyán az élet sebeket hagyott

tudom
a bélyeget mára lemostad
ébredésed elsöpörte a koszt
makulátlanná lett ívelésed
tökéletlen csupán
én
vagyok

mert tudd
még fáj a léted
érintésed az időn át is
perzsel
éget
és egyre sajog bennem
bűvös számod

immár

tizenhárom 

****

Virág Lili: személyi igazolvány helyett

írnom kell
(ma muszáj!)
akarom a szavakat
ma pont úgy
ahogy egykor
téged
akartalak

írni akartam ma
téged mintázó
gyémántsorokat
de már tudom
a te napodon
nem születhet
se mondat
se több csoda

tizennégy éves
lett ma
a beteljesedett pillanat
s nyomodat már nem őrzi más
csak néhány megfakult irat

meg én

és bennem millió
versbe nem foglalható
gondolat

Szerző: Szivembendobog_vendég  2013.10.12. 08:00 Szólj hozzá!

Címkék: évforduló Virág Lili

A bejegyzés trackback címe:

https://szivembendobog.blog.hu/api/trackback/id/tr305556453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása