A szerző kislánya a terhesség 38. hetében halva született.

A dalszöveg és fordítás a hajtás után.

I did not find the answer in church
I did not find the answer in church
I did not want a god
that would not spare the rod
I did not find the answer in church

I did not find the answer in my home
I did not find the answer in my home
I was a stranger to my kin
I was a stranger to them
I did not find the answer in my home

I did not find the answer in school
I did not find the answer in school
I was sucker-punched and thin
I was not like the other kids
I did not find the answer in school

I did not find the answer at the bar
I did not find the answer at the bar
Beneath the stale embrace
I was always out of place
I did not find the answer at the bar

I did not find the answer in prescription drugs
I did not find the answer in prescription drugs
I took every pill that make
But I was still awake
I did not find the answer in prescription drugs

I did not find the answer in your eyes
I did not find the answer in your eyes
Not your hands and not your lips
We were always passing ships
I did not find the answer in your eyes

*****

Nem találtam válaszra a templomban
Nem találtam válaszra a templomban
Nem akartam olyan istent
Aki nem a támaszom
Nem találtam válaszra a templomban.

Nem találtam válaszra otthon sem.
Nem találtam válaszra otthon sem.
Idegen voltam a rokonaimnak
Idegen voltam nekik
Nem találtam válaszra otthon sem.

Nem találtam válaszra az iskolában sem.
Nem találtam válaszra az iskolában sem.
Sovány voltam, és állandóan vertek
Nem olyan voltam, mint a többi gyerek
Nem találtam válaszra az iskolában sem.

Nem találtam válaszra a bárban.
Nem találtam válaszra a bárban.
A poshadt ölelés alatt
Sosem illettem oda
Nem találtam válaszra a bárban.

Nem találtam válaszra a gyógyszerekben.
Nem találtam válaszra a gyógyszerekben.
Mindent beszedtem, amit megcsináltak
De még mindig ébren voltam.
Nem találtam válaszra a gyógyszerekben.

Nem találtam válaszra a szemedben.
Nem találtam válaszra a szemedben.
Sem a kezedben, sem az ajkaidban
Folyton távolodó hajók voltunk
Nem találtam válaszra a szemedben.

Szerző: anna_over_the_moon  2013.06.26. 15:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szivembendobog.blog.hu/api/trackback/id/tr55375810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása